1. Dostawa
1. Wszystkie produkty wysyłamy w ciągu 48h od zaksięgowania płatności
2. Dostępne metody dostawy:
- przesyłka kurierska - 35 zł
- przesyłka pobraniowa - 40 zł
- odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Środzie Wielkopolskiej - do ustalenia telefonicznego
2. Zwroty i reklamacje
1. W sprawie reklamacji prosimy kontaktować się pod adresem biuro@dyskretfolie.pl w tytule wpisując "REKLAMACJA".
2. Zgodnie z treścią art. 22 Kodeksu cywilnego (Dz. U. Z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z zm.). konsumentem jest osoba fizyczna, która dokonała z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą i zawodową i która na mocy art. 27 ust. 1 w związku z art. 12 ust. 9 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze sklepem w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Co oznacza, że każda osoba fizyczna może zwrócić zamówiony towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu bez podawania przyczyny zwrotu.
3. Zwroty należy wysyłać na adres sklepu stacjonarnego:
Dyskret Folie Sp. z o.o.
ul. Nekielska 15
63-000 Środa Wielkopolska
4. W razie dodatkowych pytań prosimy kontaktować się pod nr tel. +48 665 313 313.